Väntar besök





Lördag. Och jag ska få besök idag, det vet vi ju alla hur mycket jag älskar; att underhållningen kommer till mig istället för tvärtom, det är så mycket snällare mot min arm. 
Så när Emma smsade igår och frågade om jag ville ha besök trodde att hon hade tappat förståndet, det vill jag ju alltid. Och på den vägen är det.
Så nu sitter jag här, sömnig efter ett par nätter med allt för lite sömn men taggad för en härlig dag med en av de bästa människorna jag vet. 

Och bilderna i inlägget har hon tagit, världens bästa Emma. Håll tillgodo!

























Kofta // Jeans // Armband // Skor (köpta i våras i en butik i Ystad)



Önskar er en riktigt fin lördag allihop!  





6 kommentarer:

  1. Du är såååå SNYGG!!!!

    Besök är aldrig fel :-D Önskar dig en härlig och smärtfri lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Undrar bara vad som hänt med din arm, eftersom det nämns mycket, även i andra bloggar. Man undrar bara lite så, vad som hänt??

    Kram!
    Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisbeth!

      Allt finns och läsa under "Hur jag blev en Enarmad Bandit" här ovan i menyerna. Här kommer en länk till det : http://enarmadebanditen.blogspot.se/p/hur-jag-blev-en-enarmad-bandit.html

      Kram

      Radera
  3. Jag tar tillbaka frågan, såg ju att du skrivit ett långt inlägg om det! Vilken vansinnig otur du haft, jag har hållit på med hästar hela livet, och brutit ben lite här och var. Men allt har ju läkt, ju äldre jag blir ju mer förstår man ju riskerna med sporten. Går det att lägga långverkande blockader, så du slipper ha så ont vissa perioder åtminstone. Jag lider med dig.

    /Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst finns det risker med sporten det kan man ju inte sticka under stol med. Men det ärju lättare om man inte tänker på det så mycket ;)

      Men i mitt fall handlade det ju inte om själva ridolyckan att det gick galet, utan det fel som begicks i sjukvården.


      Nej, inga långtidsverkande blockader. Förr fick jag en som satt i 12 timmar för att kunna göralite sjukgymnastisk, men det har de slutat med nu eftersom sjukgymnastiken bara gjorde smärtan värre. Så nu får jag klara mig utan mina älskade blockader.

      Radera
  4. Tänkte egentligen inte läsa ikapp helgen bloggar utan mer hoppa tillbaka in i vardagen. Men så ändrade jag, vilken tur för annars så hade jag troligen missat dessa bilder!
    Så snygga kläder, så mycket glädje och så mycket av de allra bästa. Får nog skriva ut dessa och klistra in i min lilla inspriationsbok.
    Anar att ni tillsammans hade en trevlig dag!
    Kram

    SvaraRadera