När man har en vinnare (och ett utomordentligt tröstpris!)



Nu har jag shoppat blommor och mamma strumpbyxor. Också har jag tagit ett bad med massor av bubblor, hårinpackning och allt annat en Hollywood fru på väg på fest kan tänkas pyssla med.  

OCH vi har fått en vinnare i Johanna-N tävlingen!
Grattis Ulrika Hagström, du har vunnit ett presentkort på 500 kronor hos Johanna-N
(Kontakta mig på denenarmadebanditen@gmail.com så skickar jag dig vidare till tjejerna på Johanna-N.) 

Johanna-N slänger in värsta tröstpriset också.
Med koden OKT12 får vi 15% på alla köp hos Johanna-N fram till den 6 november 2012 kl 23.59. (Vid köp välj "presentkort" som betalsätt och uppge rabattkoden ovan. Då dras 15% och resterande belopp betalas via den faktura som medföljer ordern direkt hem i brevlådan) 

Ja, jag kommer i alla fall att shoppa loss ordentligt, perfekt att passa på att köpa julklappar till alla man tycker om. Och halsbandet på bilden ovan kommer definitivt få göra mina trollslädor sällskap här hemma. 
.

3 kommentarer:

  1. Va???? Vann jag???? Känns overkligt...Jag måste läsa en gång till...och en till...jo men det står ju mitt namn...tjohooooo!!!! Tusen tack för denna toppentävling- I like a lot!!!

    Ha en underbar kväll nu! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en rolig och underbar kväll!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren! Och heja vilket tröstpris!

    SvaraRadera