När man har sin första tävling!

(Bilder: Enarmadebanditen och Jessica Bemlar)


Då var det alltså dags, tävlingsdags i samarbete med min favorit butik Ordonnance. Och det ni kan vinna är en super härlig sjal från Stylesnob. 

För att vara med och tävla gör du följande:

1. Gilla Ordonnance på Facebook 

2. Lämna en kommentar i kommentarsfältet till detta inlägg där du skriver vilken av de fyra sjalarna ovan du skulle välja om Du vann (Rosa med stjärnor, blå med dödskallar, randig eller rosa/beige med dödskallar) . 

Det var allt, lätt som en plätt! Förutom det där med att välja sjal då möjligtvis, det är faktiskt ganska svårt eftersom de är lika snygga allihop. 
Lycka till! 

Tävlingen avslutas söndagen den 30/9 2012 kl 15.00

51 kommentarer:

  1. Gillat på FB och skulle gärna vinna den rosa med stjärnor :)

    SvaraRadera
  2. Vill gärna vinna någon av de med döskallarna på.
    Skitsnygga. Hoppas på tur!
    Med vänlig hälsning, Maria.

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vinna den där blå med dödskallar!! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ju redan dem på facebook :) skulle bli väldigt glad om jag vann den blåa med dösnallar på. Svårt att välja dock, men döskallarna var tuffast :)

    Kram /iris

    SvaraRadera
  5. Jag är med!! Som du skrev så är det svårt att välja bland så fina sjalar men jag tror att en randig skulle gjort sig fint runt min hals! ;)

    SvaraRadera
  6. Amen Nicole!!! Jag är ju inte med på FB!!!!!
    Men jag gillar Ordonnance även om jag inte är med!!!!
    Och ALLA sjalarna är skitsnygga för en sjalälskare som jag!

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Jag har gillat på FB och vill gärna vinna den rosa med stjärnor! :-)

    SvaraRadera
  8. Gillar Ordonnance på FB. Den blå med döskallar skulle jag bli jätteglad för om jag vann.
    Kram Eva G

    SvaraRadera
  9. Yey vad kul med tävling! Jag gillar dem på fb och skulle jättre gärna vilja svepa den bega med rosa döskallar på runta halsen i höst :O)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Åhh, jag vill oxå vara med & tävla!!
    Jag blev väldigt förtjust i den randiga sjalen jag... Så nu hoppas jag på lite vinnar-tur här! :-)

    SvaraRadera
  11. Gillat på FB och vilka fina sjalar sen! :) Jag tyckte den rosa med dödskallar va finast! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Jag vill helst ha den randiga eller den med dödskallar. Absolut inte den rosa! För jag klär inte i rosa!
    Tack på förhand!! ;)

    SvaraRadera
  13. Har gillat och gillat på Facebook. Om jag skulle vinna så vill jag absolut ha den mörka med DÖSKALLARNA på!

    SvaraRadera
  14. Gillar nu på Facebook. Valet var inte lätt, vill ha alla;) Det får bli den rosa med stjärnor. Nu håller jag tummar och tår!

    SvaraRadera
  15. Hej, klart man vill tävla! Gillar på Facebook via sambon, då jag en av "dom" som inte har eget konto. Ja det finns folk som ej har Facebook men vi är snart utdöende;) vinner jag eller vi, får väl dela med sambon då antar jag, han kommer bli så tjusig, så väljer vi blå med dödskallar!

    SvaraRadera
  16. Ja lätt som en plätt så väljer jag blå med dödskallar. Så cool! Har gillat på FB sedan tidigare så det måste gälla.

    SvaraRadera
  17. Jag skulle gärna vinna den rosa sjalen med stjärnor. :) Kram

    SvaraRadera
  18. Kul att du har en tävling!

    Jag gillar på fejjan och jag gillar råååååsa så den rååååsa med stjärnor hade varit ett lyckligt tillskott i min sjalsamling. :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  19. Hur kul som helst med täävling :)! Jag gillar redan Ordonnace på FB, och skulle väldigt (hemskt) gärna vinna den underbart rosa uppenbarelsen med stjärnor på :)

    SvaraRadera
  20. Vad synd att jag inte är med i facebook.
    Hade jag varit det hade jag lätt velat vara med i tävlingen och kanske vinna den beige/rosa med dödskallar. Skulle passa så fint till min nya höstjacka.
    Kram

    SvaraRadera
  21. Tjohoo, vilken tävling :-)

    Jag gillar redan på FB och vill gärna vinna den blå med dödskallar!

    SvaraRadera
  22. Jag gillar så klart på FB och skulle så gärna vilja ha den randiga sjalen.

    SvaraRadera
  23. Gillat på FB.
    Om jag vann skulle jag vilja vinna den beige/rosa med dödskallar. Den är bara för LOVELY...

    SvaraRadera
  24. Hej! supersnygga sjalar! Men den gråblå med dödskallar skulle sitta fint på mig! Har gillat Ordonance på Facebook!
    Mvh,
    Tarja AE

    SvaraRadera
  25. gillat på facebbok har jag gjort sen länge och jag gillar faktiskt i verkligheten oxå:))))) är vrålsugen på en scarfs med de lite rosa döskallarna för de skulle passa asbra till mina pleasejeans:)))

    SvaraRadera
  26. Kul med tävling! Klart man ska vara med!
    Jag har gillat på fejjan nääästan från början av deras fejjankarriär :)
    Och om jag vann skulle jag bli så glad över den rosa med stjärnor!

    Och du, Banditen! Tack för senast! :)

    SvaraRadera
  27. Gillar redan p fejjan! Som du sa...inte lätt att välja om man har turen att vinna! Men det skulle nog bli den randiga iså fall...eller döskallar...eller randig...eller ...eh!...Randig skulle det bli, älskar brunt oxå!
    Hoppas på tur!
    Kram
    Petra F

    SvaraRadera
  28. Gillar på FB-check
    Och jag skulle nog vilja ha den rosa med stjärnor runt halsen i höst!

    Ha det fint!


    Annelie

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Klart jag gillar ordonnance! Både på fb och i verkligheten!
    Jag gillar personligen bäst den rosa sjalen med stjärnor men jag tror faktiskt att jag ska sikta in mig på att hoppas vinna den svarta med döskallar på för den tror jag att min son hade blivit överlycklig för och den hade varit så snygg till hans svarta skinnjacka! =)
    Mvh Helena Andersen.

    SvaraRadera
  30. Vad skojjsigt med första tävlingen...jag gillar på fb sedan tidigare och om jag har lite tur nu så önskar jag mig den blå med döskallar=) Fast nog är det svårt för jag gillar ju samma döskallar i den andra färgställningen också;-)

    Kramkram

    SvaraRadera
  31. Gillat:) även delat din länk:)) så klart!! Jag hoppas på den rosa med stjärnor:)
    Kram MammaW

    SvaraRadera
  32. Den med döskallar är ju så fin! Den vinner jag mer än gärna :) Gillat på FB. Kram

    SvaraRadera
  33. Alla är lika fina...! Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  34. Åh jag skulle vilja ha den rosa med stjärnor!
    Den skulle vara så fin till en Triwa klocka jag har :)
    Gillat på FB.

    Kram Justina

    SvaraRadera
  35. Gillar såklart redan på FB!
    Den blåa med dödskallarna på skulle definitivt pigga upp min tillvaro!
    Kram MammaBus

    SvaraRadera
  36. Skoj med tävling!
    Jag skulle gärna vilja vinna den blå/grå med döskallar. Gillat på facebook också!

    Marlene

    SvaraRadera
  37. Anette Åkesson

    Rosa med stjärnor kanske

    SvaraRadera
  38. Den randiga är så fin så den får gärna slingra sig runt min hals... Ja och gillat var det länge sen jag gjorde...

    SvaraRadera
  39. Gillar, gillar, gillar massor på FB!

    Klart jag vill ha den gråblå!!
    Det är ingen av de andra som kan slå.
    Jag älskar och vill ha den
    och vill inte vänta till sen.

    Kramar
    Stöket

    SvaraRadera
  40. Är så glad att jag hittat din härliga blogg och tävlingar gillas ju skarpt:)
    Har definitivt Gillat och jag skulle vilja önska mig den rosa med stjärnor:)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  41. Jag gillar den randiga väldigt mycket!
    Carin

    SvaraRadera
  42. Hej! har gillat på facebok =). Jag gillar den rosa med stjärnor,ser mysig ut!

    SvaraRadera
  43. Gillar såklart redan på fb! Den "tuff-söta" rosa med dödskallar får gärna vila runt min hals :). / Magda

    SvaraRadera
  44. Gillar såklart redan på fb! Den "tuff-söta" rosa med dödskallar får gärna vila runt min hals :). / Magda

    SvaraRadera
  45. Åh, en sån där rosa med stjärnor på... Skulle svepa den om mig och känna mig lite tuffare och modigare inför stora förändringar som väntar i höst...

    SvaraRadera
  46. precis,hur ska man kunna välja....men den blå med döskallarna ligger väl som nr ett men jag hade blivit lika glad för vilken som ;)
    gillar på fb
    dojjan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Gillar redan skarpt på fb :-) skulle gärna vilja vinna den blå med dödskallar hade värmt skönt i höstrusket!!

    SvaraRadera
  48. Tack för en mysig blogg! Om jag skulle ha turen att vinna (vilket jag tyvärr aldrig har) skulle jag gärna vilja vinna den med stjärnor. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  49. När höstens kyliga vindar viner värmer jag mig gärna med den rosa stjärnsjalen. Om jag får ha den ifred från dottern, vill säga.
    Tack för en personlig blogg, följer dig med intresse!

    /Anneli

    SvaraRadera
  50. Hej. Jag är väl en av få som inte har Facebook så jag gick till Ordonnance i fredags och gillade det på riktigt. Mitt sätt att delta i tävlingen. Ha ha haaa...... Mina gossar hade gärna sett mig i den rosa m stjärnor eller den blå m dödskallar på. Lotta

    SvaraRadera
  51. Åh, jag vet inte om tävlingen är avslutat, men jag skulle utan tvekan välja den blå med döskallar om jag vann! (döskallefreak! :P).

    SvaraRadera